Next Retail Generation is een doorlopende community van getalenteerde jonge retailers. Bij dit netwerk zijn meer dan 40 retailers aangesloten die hun talent tot en met 35 jaar voordragen om sessies bij te wonen. Het doel van de bijeenkomsten is om jonge retailers die de potentie hebben om door te groeien tot leiders van de toekomst te inspireren.
Tijdens de bijeenkomsten delen huidige retail executives hun persoonlijke verhaal. Niet het bedrijf, maar de loopbaan van de spreker staat centraal. Welk pad is er bewandeld? Waar ben je tegenaan gelopen? Wat zijn de belangrijkste valkuilen en leerpunten? Welk advies wil je graag meegeven aan deze nieuwe generatie? In 30-45 minuten worden er in een informele setting waardevolle ervaringen gedeeld. Daarnaast is het ook een moment om met elkaar in gesprek te gaan, vragen te stellen en een netwerk op te bouwen. Volop ruimte voor inspiratie en groei!
Dit jaar hebben we afgetrapt met een sessie van Philip Mountford (destijds CEO Hunkemöller), voorafgaand aan het Anton Dreesmann Jaarcongres. Vorig jaar gingen we onder andere in gesprek met Nienke van de Streek (destijds Manager Director Marketing & Communicatie bij ALDI), Paul de Jong (destijds CEO & CSO bij IKEA), Ed van de Weert (CEO A.S. Watson Benelux) en Hans Geels (CEO Dille & Kamille). Benieuwd naar de volgende bijeenkomsten of wil je je aanmelden? Neem contact op met Lex Haak.