Wat?

We organiseren jaarlijks de masterclass Retail Strategy & Marketing . Dit is bedoeld voor gemotiveerde retailers met twee tot vijf jaar werkervaring. Werk je op de afdeling marketing of ben je category manager? Dan is dit een interessante masterclass voor jou.

In vier interactieve sessies ga je je verdiepen in de retail theorie. Je leert de meest waardevolle retailmodellen toe te passen, maar ook hoe je technologie kunt inzetten op de winkelvloer. Ook kom je meer te weten over category management en de customer journey. De sessies bestaan niet alleen uit theorie. De opgedane kennis brengen we meteen in praktijk door middel van groepsopdrachten en Harvard Cases.

Waarover?

  • Belangrijkste retail theorieën en modellen;
  • Op de hoogte van de laatste (inter)nationale trends in retail;
  • Breng nieuwe kennis direct in de praktijk;
  • Werk samen met talenten van verschillende retailers en merken;
  • Certificaat uitgegeven door de Stichting Anton Dreesmann.

Masterclass 2020

In september2020 gaat de volgende masterclass van start. Wil jij leren werken met de meest relevante modellen in retail en helemaal op de hoogte zijn van de laatste trends en ontwikkelingen? Schrijf je in voor deze masterclass en werk samen met andere retailers aan uitdagende cases. Download de brochure voor meer informatie over de Masterclass en neem bij vragen gerust contact op met Stephanie Helmer.  We horen graag van je!